Merhaba güzel anneler 🤰🏻 37 hafta 2 günlük hamileyim hastaneye gittim 2 gün önce ve doktorum birden kilo aldığım için şişlik olduğu için kan ve idrar tahliline baktı ve kanda şekerim 145 çıktı normali 90-110 olması gerekiyormuş haftaya aç karnına gel dedi %90 sezeryan dedi sizce haftaya gittiğimde alır mı ? Ve bebeğime bu şeker bir sıkıntı yaratır mı? Bide normal olmicak bana alttan bakacam dedi anlamadım 😔 yardımcı olur musunuz 😔