Zeynep_sifa cnm şimdiden derken normal almanız🤷🏻♀️Hamilesin sonuçta bebiş büyüyor suyu artıyor vb şeyler.Hamile kaldığın zaman fazladan kiloların yoktuysa almak normal yani,vermek iyi değil…..Bu kadar çok kilo konusuna takmayın
Bebəşten sonra vericeksin zaten ⅔ ay içinde