Cansel22 Kızlar 22+2 haftam şuan ve bi kac gündür idrarımı yapıyorum kalktiktan sonra ıslaklık oluyor tam yaptığımada emin oluyorum ama neden böyle olur
Cansel22 honeyland kontrollerime gidiyorum 3 hafta falan önce kontrolum vardı suyu normaldi ama öyle olsa durup dururkende gelmezmi idrardan sonra oluyo hep
honeyland Cansel22 bildiğim kadarıyla yani buradan okuduklarımdan anladığım kadarıyla idrarımız geldiğinde tutabiliyoruz ama suyumuz geliyorsa tutamıyormuşuz siz tutamamışsınz galiba o yüzden dedim suyunuz mu acaba diye
Mihriballim İlk gebeliğimde yaşıyordum bunu ama 35 haftadan sonra oldu bende baskıdan dolayı hele sonraları direkt işiyordum 😀🤭