Ezgiii11 Sleepy naturel . Ve bio slepy naturel arasında kaldım. Birde baby turco mu ne kızlar öneriler ?
Aylin2011 Ezgiii11 ben bio natural aldım canım yorumları çok iyi ilk kızımda huggies kullandım ikincide prima ve minies kullandım üçüncü ikiz gebelik bunda da bio natural denicem
Mrvsmt2502 Ezgiii11 sleepy gayet güzel. Birde naçizane tavsiyrm bebeğiniz 3 kg üzeri ise sleepy nin 2 numarasını alın 1 ile 2 arasunda fark yok
Ezgiii11 Mrvsmt2502 bizim bebek biraz erkenci gibi pramütre prima kullancam ilk ama ikinci ne olarak düşünsem gittim geldim sürekli
Elfelf475 Ezgiii11 vala markayı bilmem ama kesinlikle ilk bir paketi 1 numara alın popişler çok küçük çok ben iki paket aldım 13. Günü tam olmaya başladı daha bir hafta 1 numara kullanırız 😅
Mom3834 Elfelf475 ben de kampanyadan aldım 400 bez.. 200 1 no 200 ü 2 no. Acaba 1 olmaz mı diye düsündüm de rahatladım simdi :)) 200 bez biter mi sizce o kadar 3 haftada 🙈
Elfelf475 Mom3834 bizim bebek günde 6 7 tane rahat kullanıyor hatta bazen on dakkada ikinciyi takıyoruz iyi emerse çok rahat bitirir 😅 erkek bebek bir de ekstra özen gösteriyorum ben çiş kaçmaması için 🤭
Nqhnn Gerginim oğlumda ıslak mendil kullandım içeriği temiz denilenlerden ama şimdi pamuk kullanmak mantıklı geliyor açıkcası