nilo81 Kızlar özel hastaneye gidiyorum doktorun verdiği reçeteyle on tanesi 150 TL ücretsiz nasıl alabilirim
Deryaahin nilo81 rapor çıkartmadı mı doktorun gebeliğin iyi gidiyorsa rapor yazması lazım devamlı kullanacaksan
Anne3434_ nilo81 bende özele gidiyorum kuzu ilk verdiğinde parayla alıcam sandım eczacı ücretsiz doktorunuz raporlu yapmış sizi demişti yani sana rapor vermiyor ama çıkarması lazım git konuş söyle
EzgiKizilates nilo81 kadın Doğumun acilinden rapor çıkartın sonra sağlık ocağına her ay gidip 3er kutu yazdırıyorsunuz ücretsiz alıyorsunuz ben öyle yaptım
DamlaFatih Herhangi bir devlet hastanesi kalp damar bölümünden rapor çıkarttırdım ben üç aylık iğnemi 6 tl ye aldım ☺️
Elcnerdgn nilo81 istese cıkartabilir rapor olmadı bunun icin doktorla konus bunu hep alıcaksam rapor cıkartın de yada devlet hastanesine gidip rapor çıkart başka kadın Doğumcudan
nilo81 Anne3434_ canım özel sigorta ile gidiyorum doktora o nasıl olacak özel sigortadan nasıl verirler raporu
nilo81 Ayse1234 evet yaptı peki özel doktor yasıyor onu direk eczanede mi alıyoruz sağlık ocağımı yazıyor
Ayse1234 nilo81 nilo81 evet özeldeki dr yazıyor bana eczaneden alıyorum ama aile hekimide yazıyormuş heralde ben de bidahakine aşle hekimine yazdıracam
Ayse1234 nilo81 benimde zaten allianz özel sigortam vardı onun üzerinden muyane oldum ama ilacı sgk üzerinden de yazabiliyor dr sanırım sana masıl kolay olacaksa dr sorarsın onlar biliyor zaten canım