ebrar6036 2019 da nisa hastanesinde dogum yaptım kontrollerimede oraya gidiyordum ama detaylı ultrasonu yapan doktor hakkında cok sert ve kaba olduguna dair yorumlar vardı ordaki doktoru tercih etmedim şikayet varda bayada kötü yorumu var ismi Reyhandı sanırım değişmemişse doktor yine bir arastirin derim