Kuzusu baby74 benim de 6 7 Kasım Dün geceden beri mide ekşimesi, bulantı var. Uyku hali, kasıklarda batma ve belimde de ağrı var. Geçen ay kimyasal gibi bişey yaşadım o zaman da vardı bu belirtiler:(
TunarinAnnesi baby74 çatlama iğnesi oldum 2 yumurta vardi 19 20 mm biri sağ biri sol 8 kasım test yapcam İnşAllah olmuşdur yumurtlamadan beri kasıklarda bıçak batmasi var ilişkide batma var 8 gün kaldı inşallah olmuşdur 🙏
EdizEliz Benim de bat 4-5 Kasım gibi. Üç gündür bir damla şeklinde kahverengi akıntı var. İçimde bir umut ve heyecan da tabi. Pazartesiye kadar adet olmaz isem kan verme düşüncem var.
benito Benim bat 9 kasım. Geçen ay çok ümitliydim ama tutmadı maalesef. Bu ay vücudumu çok dinlemiyorum. Son bir haftadır mide ekşimesi, bulantı, kabızlık, gaz sancısı, halsizlik durumlarım var. Eşim bence hamilesin diyor ama bilemiyorum
Elffbls Kızlar merhaba benım bat 7 sinde 8 gün var erken gebelık testı yaptım hayalet cızgı gibi birşey çıktı ama anlayamadım buraya yüklemeye çalıştım başaramadım nasıl resım yuklenıyor birde siz baksanız
Elffbls https://imgyukle.com/i/kaQoK6 Hayalet cızgı 3dakıka içinde çıktı ben görebiliyorum ama heycandanda sitres yaptım nolur sız bakın bırde kızlar
benito Elffbls çok silik ama çizgi görünüyor. Henüz erken olduğu için siliktir. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊
Elffbls Sevdayilmaz ya aglıycam şimdi 🙏🥰nolur dua edin insallah vardır allahım isteyen herkese nasip etsin insallah 🙏🙏🙏❤️ İlk kez böyle çizgi gördüm ve çok umutlandım
benito Kuzusu son bir haftadır benim de mide ekşimem ve bulantım oluyor. Geceleri bulantıdan uyuyamıyorum ama gündüzleri hep halsizim ve uyukluyorum. Gebelik belirtisi mi yoksa başka bir şey mi çözemiyorum bir türlü
EdizEliz Benim bat 5 Kasım üç gündür kahverengi lekem var bugün kan verdim <2.30 çıktı pazartesi yine vericem umarım yükselir ve gebeyimdir
Elffbls Umutduru valla ben dayanamadım yaptım hayalet çıktı bırazdan gıdıp kan verıcem dayanamıyorum 🙏❤️
Elffbls EdizEliz insallah canım insallah 🙏🥰 Hemen yazıcam zaten sonucu dayanamam sevıncımı yada hüzünümü hemen paylaşırım burda 🥰🙏