Hilalll_s Arkadaşlar 3.trimestere girdiğimden beri mide asitim bitmiyor çok afedersiniz geğirikten uyuyamıyorum siz de oldu mu böyle birşey?
Hilalll_s Ne yapacağız nasıl çare bulacağız valla neredeyse 3 haftadır çekiyorum, gaviscon falan hak getire