Kübra ırmak ve adnan şar randevu aldım. Ama şöyle bir sıkıntı yaşadım kübra ırmak gittiğimde doktor yoktu 3tane asistan vardi onlar baktılar sonra ben kan verince tekrar ger i gittim ilaç yazdırmak için doktor gelmiş oda muayene etti beni tekrar ikili test yaptı ama asistan kalsa randevu al dedi. Tekrar adnan şar için gittim gene aynısı oldu yetiştirdikleri asistan hemşire artık neyse bilmiyorum onlar bakıyor. Bir daha aynı şey olursa soracağım doktor nerede diye garip geldi bana bu durum