Ozlem3458 Kızlar 27+ 2 haftamdayım Akıntım oluyor ama dün ve bugün çamaşırımı ıslatacak kadar oluyor normal mi koku falan yok normal akıntı ama sadece çok fazla ve bu sabah sulu gibi bir akıntı gelmiş yani koyu degil de sıvı gibi
Nutelllaa Ozlem3458 uygulamada günlük bilgilerde yazıyor zaten akıntınız artacak ve daha sulu hale gelecek diye .endiselencek bisey yok çok normal yani.bende 27deyim bende aynı oluyor .
iremcannn1907 Ozlem3458 biraz üşüttüysen artış ondan da olabilir canım. Kokuluya dönerse enfeksiyon derler genelde. Takip et bakalım
Busra_y Ozlem3458 canim benimde dediğin gibi oluyor doktor mantar olmuş olabilirsin dedi ilaç verdi birde progestan kullaniyorum. Bildiğin su gibi demi
Ozlem3458 Nutelllaa ben baktım ama neden se yazmıyor uygulama kısmında böyle birşey acaba ilerleyen haftalar da mı yazıyordur
Ozlem3458 Busra_y şöyle yani canım rengi kokusu normal akıntı gibi sadece sıvılıgı su gibi yani çamaşırımı ıslatacak kadar olunca endişelendim