emelsena Kızlar sonucum yeni çıktı, merak ettim önce burdan sorayım dedim bilenler varsa. Açlık şekeri mi önemli tokluk şekeri mi önemli sizce?
gamzosgamzos emelsena acliklar 90 ın altında tokluklar 140 ın altında olması lazım bir tık yüksek sizinki gecmis olsun
Elsu26 emelsena kaç gram glukozla yaptın testi benden 100 Gr istemişti doktor toplam 4 kere kan vermiştim içmeden önce 86 birinci saat 148 ikinci saat 128 üçüncü saat 64 çıkmıştı doktor sonuçların çok iyi demişti ama 50 gramda bu sonuçlar çok yüksek
Aylin2011 emelsena dahiliye doktoruna çıkman gerekiyor doktor diyet veriyor rapor çıkartıyor birde takip çizelgesi veriyor eczaneden şeker ölçüm cihazını alıyorsun hergün ölçüm yapıp çizelgeye yazıyorsun. 5gün sonra kontrole gidip çizelgeye bakıyorlar benimde gebelik şekerim var hergün ölçüyorum
gamzosgamzos emelsena ama korkmayın cok buyuk bir yukseklik yok 😊 o degerler hamilelik dısında normal sayılıyor malesef
nvn-mutlu emelsena ilaç vermez canım zannetmiyorum çünkü sınırın bir tık üzerinde dikkat et der o kadar arada sende evde ölçersin şeker aletin varsa
Elsu26 emelsena sonuçların yüksek sayılmaz diyet yap der ilaç vs vermez merak etme yine de hamur işinden uzak dur
emelsena Aylin2011 anladımm 🥺 bende çarşamba günü sağlık ocağına gidicem ordan yönlendircekler büyük ihtimal