Tünaydııın ✨
Dün gece karın ağrısıyla uyudum, normalde çok hareketli olan bebeğim sabah 6 dan bu yana tek bir hareket dahi etmedi. Akıntım azaldı ama sürekli idrar kaçırıyormuşum gibi hissediyorum yine de gelen giden yok endişe etmeli miyim tecrübeli anneler? Şimdiden teşekkür ederim 🌸