9 haftadayim bugün ince bi bel ağrısı var sizce normal mi yasayan oldu mu kizar
Kbrra bende de oluyo özellikle ayakta olduğum zaman 9 haftalığım
Bende 10 haftalık oldum hep var ins normaldir