Bende 7. haftalıkken başladı bulantı ve kusmalar. Bir yudum suya hasret kalmıştım nerdeyse, içtiğim anda çıkarıyordum, zaten ilacı almak için içiyordum, onu da çıkarırdım, hamileliğim yaz aylarına denk geldi ve oturduğumuz ilçede hava aşırı sıcak olurdu, hüngür hüngür ağlıyordum inan, bu günler geçmicek gibi geliyordu, hiç bir şey işe yaramıyordu, zaman geçiyor ama, şimdi 28 haftalığız. Anne olmak kolay değil, Rabbim kolaylık versin her kese, yardımcı olsun.🙏🏻
Çok zorlanıyorsanız, suya bir kaç damla limon sıkıp öyle için, en azından suyun tadını değiştirir, ekşilik katar, 🙏🏻