Dilarass Arkadaslar boğazlarım şişti cok acıyo acaba ne iyi gelir tavsiyesi olan var mı 3-4 gündür ıhlamur bal limon su karıısmı icip duruyorum ama geçmedi 🥵
nvn-mutlu Dilarass geçmiş olsun canım bende öyleyim covid testide yaptırdım çok şükür negatif çıktı doktor ilaç yazmadı ıhlamur bal pekmez bide ballı süt içiyorum 🤷♀️ Bol bol da C vitamini tüketiyorum
Dilaraa1 Dilarass canım geçmiş olsun. İhlamur ic doktoruna sor istersen. Zencefil bal limon cok iyi geliyor. Kovit geçirdim demişsin canım asi oldun mu geçirdikten sonra ?
Dilarass nvn-mutlu zaten kovid oldugunu düsünmüyorum canım 18 haftalıkken oldum kovid ben böyle geçirmedim kesinlikle kovid kendini belli ediyo mevsim geçişinden herkes bu aralar grip,üşüttü 😮💨
Dilarass nvn-mutlu bende öyle yapıyorum canm bide pekmez felan deniyim insallah geçer doğuma da az kaldı atlatmam lazım insallah atlatırız😊😊
nvn-mutlu Dilarass az kalmış artık 🥰 inşallah biran önce toparlanırsın 🤲 Normal mi olucak sezeryan mı belli mi canım
Dilarass nvn-mutlu inşallah canıım,2-3 gün önce çatı muayenesi oldum normal doğum görünüyor bir sıkıntı olmazsa inşallah😊
Dilarass Dilaraa1 yok olmadım canım doğuma az kaldı doğurduktan sonra olmayı düşünüyorum allah nasip ederse
Dilaraa1 Dilarass bende geçirdim 1 ay önce cok korkuyorum panik atak hastasıyım sürekli ataklar geliyor kendimi kötü hissediyorum ya 🥺
nvn-mutlu Dilarass amin canım hepimize inşallah 🤲 Çok geçmiş olsun tekrardan Rabbim teZ zamanda şifa versin 🤲❤️😘
Dilarass Dilaraa1 canım hiç stres yapma her şey olacağına varır iyi düşün iyiyi çağır kendine pozitif ol bi ay geçtiyse aşı da olabilirsin doğuma daha varsa kafan biraz daha rahat eder belki