Fatosumum ben medicalpark a gidiyorum kuzenim doğum yaptı daha önce orda ben de girmiştim doğumhaneye bebek doğduğu gibi hemen çatalın arkasında lavabo vardı orda bebeği yıkamışlardı kokusuz bir şampuanla giysilerinde de hiç leke falan yoktu . Yıkamaları bence iyi çünkü bebek de gerçekten sakinleşiyo yıkandıktan sonra