Bugün kontrolüm vardı doktorum çatı muaynesi yapacaktı fakat bebeğim yan duruyormuş yani ayaklar sol tarafta kafa sağ tarafımda sezeryanda bile sevmediğimiz bir durum bu dedi doktorum oysaki normal doğum için çok çabaladım pilates perine masajı yaptım bebeğim dönermi normal doğum pozisyonuna? Bu durumu yaşayan varmı aranızda