Ezgiierdem Herkese merhaba 😌 Aranıda genetik tahlil sonucu bu şekilde çıkan var mı? https://www.hizliresim.com/pw3pu62
irem Ezgiierdem Yani şuan sadece kan sulandırıcı iğne kullanıyorum 23.haftamız bitmek üzere her şey gayet güzel gidiyor. Korkmayın genlerimiz çok riskli değil. Hap veya iğneyle sağlıklı bir gebelik elde edebilirsiniz💖💖
Ezgiierdem Burcudan Hayır sadece buna baktı 🙁 benim bekarkende kan tahlillerimde trombosit yüksekliği çıkıyordu plt yüksekliği yani kan pıhtılaşması denilmişti. 2 ay öncede kimyasal gebelik yaşadım doktor benim isteğimle baktı genlerime
Ezgiierdem Cansuu24 Banada 20 gün demişlerdi ama 1 haftada çıktı. Yani sonucum iyi mi nedir ne değildir çok anlayamadım açıkçası. Pıhtılaşma var gebelikte iğne kullanırsın dedi ve ömür boyu folik asit kullan dedi o kadar 🙁
Ezgiierdem Eda0007 Gebelik ile ilgisi yok bu tahlilin. Genetik kan pıhtılaşmam var mı diye baktılar. Bu sıkıntıdan dolayı çok sayıda düşük yaşıyorlar.
Ezgiierdem irem maşallah 🧿🤩 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah birbirinden farklıymış ya sonuçlarımız benimki daha riskli değildir dimi 🥺
irem Ezgiierdem Amin teşekkür ederim. Rabbim size de nasip etsin. Hayır canım değil emin olabilirsin🌸 İlk başlarda benim de bu tedirginliklerim çoktu ama geçiyor. Hamile kalmadan önce folik asit desteği al👍🏻