Twinsmom66 Merhaba kızlar 4 gün önce buraya yazmıştım ağrılara dayanamıyorum. Siz ne zman doğum yaptınız diye🤣o gun saat 4 gibi oturuyordum ikizlerden biri anne karnında çok huysuz ve tedirgindi artık çıkmak istiyo gibiydi aşırı tekme ve iteleme gibi bisey vardı. Tam uzanırken bi tekme attı icimde farklı bisey oldu hissettim 5 gibi lavaboya kalktım birden bisey boşaldı. Ben altıma yaptım sandim 🙈 hemen lavaboya gittim ama bi baktım durmuyo. Dr u aradım suyun geliyo dedi ve bizi hemen hastaneye çağırdı. Bu arada 36 haftalık hamileyim. Hastaneye gittiğim şancım da vardı ve suyum tükenmek üzereydi. Korku heycan merak hepsi bi arada ameliyathaneye indik eşimle. Elimi hic bırakmadı. 1 dk arayla iki kızımızda doğdu.ama o kadar küçükler ki ağlamaktan bayıldım ameliyatta .dünya da yaşadığım en gzuel.duygu ve koku onlarindi sanirim. Şuan birisi kuvozde bugün almaya gidicez diğeri yanımda. Ama diğer kızımı emzirmemek kucağına alamamak beni çok üzdü allah kimseye yasatmasin sağlıklıca doğumlar nasip etsin herkese 🙏🙏🙏
Emel88 Bende yarın 36 haftalık olacağım, 10 dk. Öncesi adet sancısı gibi bi ağrı girdi karın alt bölgeme hala devam ediyor doktora gitmem gerekir mi
Twinsmom66 Emel88 beni. Şancım 31 den beri vardı 34 den sonra adet ağrılarım hic geçmedi. Bi gidin kontrol etsin içiniz rahatalar panik yapmayın 🙏
Mb123 Rabbim bebeklerinizi sağ sağlık büyütmeyi nasip etsin bende 30 haftalık cift yumurtalarını hamileyim çok tedirginim adet ağrısı kaşık ağrısı benimde oluyor heran bir korku içindeyim 🤗😏