BusraBulduk Ilk bebeqimde kan uyusmazligi ignesi yapildi. 2. Doqumda yapilcakmi kizlar bilgisi olan yazabilirmi?
Burcugok BusraBulduk benim şu an ilk gebeligim eşimle kan uyuşmazlığı var doktor ilk gebelik olduğu için sorun olmaz 2. Gebelikte iğne vurulucaksin dedi ya bi şey olur mu bu gebeligimde iğne falan vurmadı
Zeynebinannesi Bizdede kan uyusmazligi var ilk gebeligim 29.haftada vuruluyor bide bebek dogduktan sonra eger babanin kan grubu yani pozitif olursa dogumdan 72 saat icerisinde igne vurulman gerekiyor 2. Cocuk icin simdiden vuruluyor