Denizyldzm Benim 6+1′ de kırmızı lekelenmem oldu 3 gün ara ile geldi 5-6 damla 7+3 gibi kesildi kendiliğinden. Bebek veya köşede herhangi bir sorun yoktu. Yine de progestan fitil günde 2 kez, günlük 100 mg progestan iğne, 9.haftaya kadar omegaven+izotonik serum, göbekten günde 2 Prolutex, estrofem kullanıyordum. Şuan 23+2′yiz.
İlk transferimde de bir anda 6.haftafa kanama boşaldı adet gibi. Onda yine iğne, estrofem, progestan vs kullanıyordum (serum hariç). 10 gün sürekli olarak geldi kırmızı veya kahverengi olarak. O zamanda bebek ve köşede birşey yok denildi. Ama kalp atışı 70-80 çıkmıştı. Erken olduğu için olabileceğini söyledi doktor 7.hafta içinde çağırdı. Maalesef giremeden bir sabah kanama ve ağrı ile uyandım gittiğimde kalp atışı olmadığı söylendi kürtaj oldum.
Yani her iki durumu da yaşadım. İçinizi ferah tutun. İkinci de endişelensem de stres yapmamaya çalıştım olumlu düşündüm. Çok şükür bu sefer kötü bir sonuç olmadı. İnşallah sizinde geçici süreli olup kesilir bir an önce 🤲😇