Gzmhsyn Neler aldınız ben biraz kaçırdım yaa anne yani almak istiyordum alan var mı neler aldınız bende bakayım 🤗
QueenMommy Gzmhsyn Canım annem ben gidemedim o almıs çekip atmıstı bana bunları almıs ❤️hepsindende çok memnunum ☺️☺️https://imgyukle.com/i/kYFo1R https://imgyukle.com/i/kYFPPt https://imgyukle.com/i/kYFkac https://imgyukle.com/i/kYtAeQ
Betl Gzmhsyn damaklı çok güzel seneler önce wee bimden yine kızıma almıştım o tabi kullanmamisti o yüzden çok para vermeye gerek görmedim bununda kullanıp kullanmicagi belli değil ama biberon güzel büyük olani emziği değiştirip 3 yaşındaki kızım biraz kiskanmis olabilir ki ben bundan süt icicem dedi 😄
Beyzabeser https://resimyukle.io/g/sEZv7UKUdS Babynest aldim cingiraktan battaniyeden patiken ve mama onlugunden aldim sonra gozum kaldi kardesimi gonddrdim suluk ve kitaplardan da aldirdimb😂 diger fotodakileri de onceki gelenlerden almistim hepsi guzel hic keske almasaydim dedigim olmadi
Beyzabeser Gzmhsyn dun almadim bi onceki geldiginde aldim ama dun de aynisini gordum 🥰 tesekkur ederiiz
Poyrazin_annesi Bnm bı eksıgım kalmadıgı ıcın gıtmedım bime sadece babynest almadım onuda alsammı kararsızım. Anne yanına besık aldım onun ıcınede reflu yatagı aldm ama kucuk oldu. Sizce o besıgın ıcıne babynest almalımym
Nihal-7 Gzmhsyn 1 tane battaniye , 3 tane patik,banyo küvet seti,2 tane müslin, 1 paket ağız mendili , 1 tane 3lu çorap, bakim seti,yelek ve şapka aldım 😂 hepsini de akşam gidince buldum tek bulamadığım anakucağı 😐 banyo havlusundada aklım kaldı 😂
mor_menekse1 Gzmhsyn bnde iki hastane çıkışı maviş iki batanye yeşil ve mavi renk iki patik iki emzik su biberonu babynest (anne yanı) aldım sağlıkla kullanmak nasip olsun ınşAllah ❤️