Melek2346 İyi günler 1 ay önce kürtaj oldum adetime 2 gün var 4 5 gündür çok kötü belim agriyor kasik ağrım başım agriyor halsizim sürekli uykum geliyor gözüm yatakta böyle kürtaj dan sonra normal diyorlar ama şikayeti olan var mi benim gibi ?