zeynep5627 Kızlar Ela ismine karar vermiştik eşim yine vazgeçti 🤣 bende Akça olsun dedim o zaman beğenir gibi oldu sizce nasıl ben çok beğeniyorum bu ismi ama fikrinizi almak isterim 🥰 İkinci kızım bu arada ilk kızım DİLA 😍
evlatkokusu0806 zeynep5627 ela güzel akça ismi bana garip geldi kaba bir kelime gibi söyleniş şekli fikrim bu
Ruveydahifa zeynep5627 Benim de 2. Gebeliğim kızıma isim bulamıyorum ahsen hafsa Erva arasında gidip geliyorum hep 🙊🥰
zeynep5627 @tontonhanim akçanın anlamı beyaz tertemiz lekesiz demek aynı zamanda alaca diye de geçiyor 😊