Bebeğim 6 günlük annelerim.Sarılığı var ama emzirme konusunda çok sıkıntılıyız.Sağıyorum bazen canım çıka çıka biberonla ıcırıyorum.şırıngayla cok zor oluyor biberon aslında olmaması lazım evet ama işte.Mememe alıyorum bazen sütümüz gelmeye basladı ama bu sefer kendisi çekemiyor (göğsümün ucuda çıkmadıgı ıcın)delirecegim çok üzülüyorm.Mama takviyesi alıyoruz kendimdende emzırmek istiyorum ama olmuyor.Göğüs ucuda işe yaramıyr gibi ne yapacagım ben