@QueenMommy Elif05_ uzun yürüyüş yapamadım cesaret edemedim açıkçası , bir de bari esneme hareketleri yapayım dedim sağa sola bacak açmam acı veriyor . Yapmalı mıyım sizce ? Normal doğum düşünüyordum hareketsiz nasıl olur bilemedim , aklım hep ilk hamilelikle kıyaslama da kızım 2 hafta öndeydi tombikti böyle şeyler yaşamadım bu normal gidiyor yaşamadığım belirti kalmadı resmen .