Rmeysa5959 Kızlar sezeryan sonrası başım çok ağrıyor ensem omuzlarm kopuyor ağrıdan ağlyorum bana iyi gelecek şeyler söyleyin lütfen
Deryaiso Rmeysa5959 nescafeyi içerken imkanın varsa temiz hava al 10 dakika dışarı çık yada pencereden felan hareket halindeyken iç o daha iyi geliyor canım
Nur-06 Rmeysa5959 kahve anlık geçirmişti benim hastanede ağrı kesici iğne yapıldı o kendime getirmişti çok geçmiş olsun
Yseliminannesi Rmeysa5959 bana sezeryan sonrası tansiyondan dokayı magnezyum serum takmışlardı hiç ağrı sızı çekmedim magnezyum takviyesi deneyin birde ağrı kesici özelliğide var çünkü
betul-simder Hiçbirşey etki etmedi bana da. Dümdüz yatınca geçmişti. 3.günden sonra da cola içtim. O çok iyi geldi
Elifffi Rmeysa5959 benim doktorum minosetplus vermişti çok ağrın olursa iç demişti hastaneden çıkınca 4 gün içtim yoksa kalkıp bebeğimi emzirecek halim yoktu ağrıdan
Gamzebydmr Rmeysa5959 Tek çözümü sadece başını dik tut bebegi emzirirken bile dik tutmaya çalış ve bebek uyuduğunda dinlediğin zaman tam ensene gelecek şekilde yastık koy ve çeneni biraz kaldır ne kadar aşağı tutarsan o kadar çok ağriyor bu 4,5 gün sonra geçer
Yseliminannesi Rmeysa5959 içilebilir vitamin sonuçta yinede doktorunuza danışın hamileykende içiyoruz sonuçta ağrı ve kramplaımız için bana fayda etmişti inşallah sizede eder 😊