Ruveydahifa Benim 2.gebeliğim genelde insanlar 2.cocugunu daha kolay doğurduğunu söylüyor sizce ne kadar doğru?
ktnzehra49 Ruveydahifa doğuma henüz var 29 haftalığım kızımın hamileliği çok zor geçmişti doğum ameliyat oldu zaten ama kısa sürede ayaklandım bu hamileliğim ise çok rahat geçiyo inşallah doğum sonrasıda böyle olur
Halimeege Ruveydahifa birinci çocuğumu 12 saatte doğurdum 2. Çocuğumu 2 saatte doğurdum 3. Daha kolay olur diyo doktorum inşallah
Ruveydahifa ezojuk sancıların 5 dakikadan saniyeler aralıkla geldiği zaman zorlanıyor insan sadece burada zorlandım ben üst üste gelen sancılar ama oda doğumu hızlandırıyor 🥰 vee mutlu son tüy gibi hafifliyor insan doğum yaptıktan sonra
annesinin_beybisi Ruveydahifa ben anne değilim ama arkadaşım 1.5 ay önce 2. bebeğini kucağına aldi bu dogumun daha zor oldugnu soylemisti bebek kilolu olduğu icin sanırım 20 dikişi vardı ilkinde bebek zayifti daha kolay oldu dedi
annesinin_beybisi Ruveydahifa annem de diyor ki ilki yani ben 3.750 doğmuşum cok zor bir dogummus kardeşim zayifmis onda kolay olmuş yani yine de o da bebeğin kilosundan diyo ama bilemem tabi 😁
Ruveydahifa annesinin_beybisi ilk çocuğum 2.530 gramdı bu gebeliğimde 3 kiloya ulaşırım diye tahmin ediyorum Allah kolaylık versin hepimize 🤲🏻
2Prensveannesi Ruveydahifa ikinciyi 6 yıl sonra yaptim ilk dogmun nasilsa öyle oluyor ama belli de olmaz degisedebilir