metehaninannesiii o zaman banada yardımcı ol lütfen hiç iyi değilim 37+3 haftalığım pazartesi günü çatı mayenesi oldum akşamına lekenmem oldu salı ve çarşamba günüde oldu perşembe sarı sümüksü alıntı geldi 1 defa bel ağrılarım başlamıştı önemsemedim bugün sabah 11 gibi kahvaltı yaptık sonra birden sol kasığıma ağrı girdi böyle adet olmuşum gibi içimden bişey aktığını hissettim tuvalete gittim yine sarı sümüksü bişey geldi. biraz evin içinde yürüdüm geçmedi uzanayım dedim yine geçmedi şimdi duşa girdim hala ağrıyo. O şey nişan olabilir mi ya doktora boş yere gitmek ietemiyorum ama ağrılarda geçmiyo