Canım tamamen batıl inanç. Bende kestirdim bu arada saçlarımı. Diyanette açıklaması farklı farklı hocaların açıklamaları var bununla ilgili. Büyüklerin saçma inanışlarından sadece biri bu. Daha ilerde bebeğini emzirirken sana kimseyi uğurlama sütün de gider diyecekler. 😅