Gulonuz Nonamirce perşembe 3 den beriii Ama gazımı rahat yaptığım için hastane eve taburcu etti 24 saat sonra
Gulonuz Haticecakirr şuan 3. Gündeyim bende korkuyorum sanki o yüzden çıkamıyorum sütüm de gelmedi henüz ya
Gulonuz metehaninannesiii malatya dayım zaten kayısıya bağışıklık kazanmışız fayda etmiyor 😂😂 kuru incir duydum kaynatıp içicem
Ruyalaralemi Kızlar şimdi sezaryen doğumda kaç gün hastanede yatiriyr lar ben iki kere doğum yaptım ilk doğumda 1 hafta yattım 2 de 2 gün