O16fk 15 haftalık gebeliğimde bebeğin böbreklerinin büyük olduğunu takip etmek gerektiğini söyledi doktorum. Böyle sorun yaşayan var mı ve sonrası nasıl ilerledi? Bizi nasıl bir süreç bekliyor?
Elsu26 O16fk böbrek değilde arkadaşımın bebeğinin midesi için büyük demişlerdi 5-6 hafta sonra normale döndü şuan haftasıyla uyumluymuş senin bebeğinde haftasını yakalar kendini strese sokma
metehaninannesiii O16fk benim oglumda da ayni sıkıntı var ayrintili ultrasonda ogrenmistik dogum yaptım hala büyüme takip ediyor ama korkulacak bir durum degil dedi cok sukur takip altindayiz
O16fk metehaninannesiii size de geçmiş olsun teşekkür ederim. Anne karnında ameliyata kadar çok şey duyunca endişelendim biraz.
Eceguldemir55 sevincyldrm merhaba sizde de mi var aynı sorun? Ben dün detayliya girdim sol böbrek 4 mm sağ böbrek 5mm dedi geniş biraz dedi bir ay sonra tekrar gideceğim
O16fk Eceguldemir55 Haftamda gittim doktora büyüme durmuş dedi. Detaylıda 5mm di. Doktor pek ciddi olarak bakmadı düzelir diye düşündü. Takip edeceğiz dedi. Durabiliyor büyüme endişe etmeyin