Derin0712 benim şuan çok fena doktora gittim hala duzelmedi antibiyotik verdi gargara versi daha aynı bide buazimda vuruyor yemek yiyemiyorum ağlıyorum gerçekten yaa mesela etin altında gömülü ya iltihaplı cekerlermi sis olduğu için altında kalıyor disim de normalde düz gömülü değil yani