Bu gece sağ kasığıma bıçak batırmış oyuyorlardı resmen, beni bağırtan bi ağrı idi uykumdan uyandırdı. Sağ tarafta vardı sadece ama çok zorlandım. Gece geçti bir süre sonra. 30 haftalığım sizde de oluyor mu 😔 doktorumu aradım açmadı mesaj yazdım dönmesini bekliyorum, çok korktum ya