Busra5341 benimde başımdan iki düşük geçti maalesef. Ama onun tedirginliğini yaşamamalıyız bence. Stres yaptırıyor çünkü. Ben şuan onlardan ders çıkarıp yapmam gerekenleri erken erken yapıyorum. Sende önceki düşüğünden korkma sadece kendini dinle. Hayırlı olsun, allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.