Sh_erdogan Arkadaşlar merhaba,çam ve sakura hastanesinde doğum yapan anneler yazabilir mi? Memnun kaldınız mı ? Ben kontrollerimi özelde yapıyorum ama doğumu orada istiyorum. İyi olduğunu söylüyorlar. Sizlerin yorumu nedir?
Zeynepp97 Sh_erdogan Bende muaneleri özelde yapıyordum ama geçen muaneme çam sakuraya gittim tam 15 20 dk ultrason ile baktı bir sürü ultrason görüntüsü verdi ekranda da baya gösterdi yani tabi asistanın iyiliğine bağlı bu durum ama ben çok memnun kaldım gittiğim özeldeki muane paralarına yazıkmış yani onu anladım
Sh_erdogan Zeynepp97 yaa öyle mi? Muayenelere oraya gitmek isterdim ama bir türlü randevu bulamıyorum ben. Siz doğumu da orda mı yapmak istiyorsunuz
Papatya-Kokusu Zeynepp97 Bende gittim hiç memnun kalmadım konusmuyorlar bile bebeğide göremedim ekranda boynum tutuldu bakacam diye nerdeyse 😂
Zeynepp97 Sh_erdogan Evet hastane o kadar güzel ki inanın özel sisteminde çalışıyorlar benim arkadaşım da orda çalışıyor kadın doğum olarak çok güzel dediği için gittim bende, asistanlar çok tatlı bir ultrason kağıdı verdi 7 8 tane up uzun her halini çekti poposuna kadar 😂
Sh_erdogan Zeynepp97 ay maşallah ne güzel memnuz kalmışsınız😍inşallah bende randevu bulup gidebilirim
Gulnur26 Ben orda dogum yaptım. Memnundum sadece cok fazla ebe ve asistan doktor gelip muane ediyor onun dışında gayet memnundum.
Zeynepp97 Papatya-Kokusu Ben girer girmez söyledim valla ultrason görüntüsü veriyor musunuz diye vericem tabiki falan dedi, ekranı da görebilmem için iyice bana doğru çevirdi, ama asistan kız çok tatlıydı keşke hepsi onun gibi olsa da hepsinden memnun ayrılsak