Sedefavc 32+2 de 1820 gram 41cm canım doktorum gayet güzel gidiyor kız olmasına rağmen, 2 haftada 200 gramdan fazla almasını normal karşılıyoruz bu gidişle 3,5 kiloyu rahat görür geçedebilir dedi ki gittiğim doktorda baya ünlü bir doktor.Bazı doktorlar çocuğun kilosunun cok fazla olmasını istiyor anlamsızca sağlıklı olması kafi zaten doğunca tosun gibi oluyorlar hemen:)