Zehra9616 Deletedmom16362 ayni durum bendede var yorum yaparken yanlis gitti uyarisi sonra eror ekrani geliyo
Aryapoyraz Deletedmom16362 kesinlikle ya reklamdanda cıkılmıyor uyuz oluyorum sonra kendi kendine atıyor
Deletedmom16362 NaimeYilmaz Hayiir reklamlari kabullendik ama sürekli bir şeyler yanlış gitti diyip uyari veriyor.
ogluileannesi NaimeYilmaz Benim şikayetim reklamlar. Mesela getir reklamı geliyor bir postu okurken sonra beklememe rağmen gitmiyor, posta da geri dönemiyorum. Bilgilerinize
balbebek412 NaimeYilmaz suan bir sorun yok ama cok error veriyor. Bazen gercekten bakmak istemiyorum ve reklamda cok oluyor. Forumu cok seviyorum oysaki ama artik eskisi gezinmiyorum bu durumdan dolayi.
Kuzeyegemoms Aynı şekilde bende de getir reklamı. Reklamı izliyoruz bitmesini bekliyoruz kapatma tuşuna basıyorum sürekli aplikasyona yönlendiriyor 3. Deneme de artık kapatıp açıyorum uygulamayı okuduğum postta gitmiş oluyor.
Aag06 Suan hata verniyor yogun degil ogleden sonra uyanmaya baslar yogunluk gelir cokmeye baslar arama yeri acilinca yogunlukta ops yiyoruz
Deletedmom16362 Aryapoyraz Cidden sürekli bakimda diyip reklamlari nasil cogaltiriz diye ugrasiyorlar galiba.