Merve2697 Arkadaşlar sezaryan olacağıma karar verdik doktorla . 37+1 im şuan. Doktor 39 un dolmasını bekliyoruz dedi sezaryan için. 38 de alınıyor diye biliyodum ben varmı deneyimli anneler fikir verebilecek
Nymphadoraa Merve2697 bildiğim kadarıyla herhangi bir risk yoksa 39 dan sonra alıyorlar. Ben 38+6 da oldum sezaryen. Biraz daha bekleyecektik ama boynunda kordon olunca ve gelişimi de iyi olunca doktorum alalım artık dedi
Nonamirce Merve2697 ben iki kızımda da 39+4 te alındım. O da erken doğum riskim de vardı. Sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Znur1997 Ben 37. Haftamda sezeryan olacagm bebegımn gelısımi onde doktor beklememıze gerek yok dedı. Ilk gebelıgımde de 39.haftada aldılar