Visal Ben de aralıkta doğum yapacağım, doğum yapan arkadaşlarım hastanenin yeterince sıcak olduğunu söyledir. 1 adet uzun kollu ince, 1 adette kısa kollu pijama takımı koydum. Damar yolu falan açısından kısa kollu daha kullanışlı oluyormuş. Zaten sabahlığı da var yanı sıra bir de polar sabahlık koyacağım üşürsem diye.