GamzeKrmn FatmaSila-Nergiz07 içerisi rahat haklılar çıkmak istememekte 😂 hayırlısıyla gelsin sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏🏻 Bizimkide çok hareketli son 29 erken gelicek diyorum ama bakalım 🙈
Fatmelif GamzeKrmn 3.Cu canım isteyerek olmadı nasıbı varmiş dıyelim en büyük çocuğum 15 yaşında 🥰🥰 zorunlu sezeryan maalesef
Sevinc-Berke GamzeKrmn 55 gün diyor ama bu rakamdan biraz daha erken olacak sezaryan olduğumuz için 🤰🏻🍼🥰
GamzeKrmn Sevinc-Berke sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏🏻🙏🏻 Biz normal doğum bekliyoruz bir aksilik olmazsa bakalım 🙏🏻🙏🏻
GamzeKrmn Esengultolga ya her hamilelik farklı olabilir tabi ki olmaz diye birşey yok bende bel ağrısı vardı o dönemlerde