Mucizeammm Kızlar yeni dogum yaptım 4 gün oldu gögüs ucum hemen yara oldu cok zorlanıyorum gecirebilcek bildiginiz bisey varmı
tugbadugan0000 Mucizeammm bende yeni yaptim canim mustela göğüs ucu kremi kullaniyorum cok iyi geliyo
Elizbsra01_ Gümüş kapaklar çok iyi geliyormuş diye söylüyorlar bide yanlış emzirme tekniğinden dolayı yara oluyormuş Gümüş kapak deneyebilirsin veya ayvayı ezip üstünde biraz beklet göğüs pedi koy üstüne iyi geliyormuş