12+5 günlük hamileyim . 4 gündür 20lik dişim sürekli agrıyor iltihap kapmış agrısı bademciklerime vuruyor 4 gündür çorbadan başka bişi içeemiyorum agzımı açamıyorum bile gece uykuları zaten haram oldu doktor 1000 mg antibiyotik yazdı ama içmek istemiyorum içerken vicdanım sızlıyor bebege bişi olacak diye ne yapmam lazım yardım edin 😔