Aryapoyraz ilk zamanlar ben kaynanama mesafeli dururdum hep bi kültürümüzde ön yargı olduğu için gelin- kaynana figuru sonrasında ben kaynanama el supurgemi hediye ettim onda yok diye ben 1 verdim o bana 10 verdi herkesin kaynanası ailesi yapısı tabikide farklıdır kaynanam 2 oğlu var kızı 2 aylıkken vefat etmiş evladı yerine koydu beni bende onu kendi annem yerine koydum Allah’a şükür çok iyiyiz Allah herkese nasip etsin :) gelin kaynana değilde anne kız gibi olabilmeyi