rabiagucer03 Kaçıncı haftandasın? Ben yeni evlendiğimde bi dönem permatikle almak zorunda kalmıştım genitali, ardından hemen ağdaya gittim evet ilkinde biraz acıyo kökler kalınlaştığı için.2.de çok rahatlıyo ama farkı hissediyosun. Birde alana bağlı işinde iyiyse tahriş olmaz cildin. Talnız haftan ileriyse kendini kasabilirsin ilki zor olur🙄