Böyle postlara yazmak istemiyorum linç yiyecem diye ama dayanamıyorum gerçekten çok araştırdım doktor olsun deneyimli anneler olsun 20. Haftaya kadar ilk gebeliklerde karın ve rahim kasları güçlü olduğu için hissedilmezmiş zaten kemik yapısı oluşmadığı için o sıvıyı geçecek güçte hareketler olmuyormuş ilk 3 ay zaten bağırsak hareketlerimiz değişiyor hormonlardan dolayı hiç olmayan bağırsak hareketleri oluyor bağırsak kasları gevşediği için bende hissettim sandım doklarıma sordum hatta bakın böyle oluyor diye rahim kesenin şekline göre gergince büyür öyle sağa sola kaçacak kadar geniş alanı yok heyecandan hissetmek istediğinizden öyle anlamlandırıyorsunuz dedi doktor inanmadım ama 21. Haftaya gelince gerçekten de doktorların demek istediğini anladım bebek farklı oluyor