demirmommm Araştırıp duruyorum ama bir türlü içime sinen olmadı. Şampuan yorumlarında da biri göz yakmıyor dese diğeri yakıyor diyor.Siz hangisini kullandınız yada kullanacaksınız ?
MihrimahVeAnnesi demirmommm Losyon ve yağ almadım gerek duymuyorum . Şampuan ve sabunu Sebamed tercih ettim 😊
Calisananne25 demirmommm ben uzun araştırmalar sonucu mustela set aldım. Şampuan, losyon, vücut yağı ve pişik kremi olarak.
kadifemsii demirmommm kızım 15 aylık sebamedin ürünlerini kullanıyorum 2. Bebemdede böyle devam edicem deterjan olarak duru granül sabun
demirmommm Calisananne25 hem losyon hem de vücut kremine ihtiyaç oluyor mu bir de göz yakıyor mu acaba şampuanı
demirmommm kadifemsii duru granül çamaşır makinesinde çözünmüyor diye tercih etmedim yoksa çok güzel kokuyormuş.
Calisananne25 demirmommm bilmiyorum canım Aralık sonu olacak doğum henüz deneyimlemedik. Ama en iyisi bu deniyor şuan kullanan yorum ve videolarına baktım. Hem losyon hem yağ bilmiyorum gerekli mi ben de eczacıya sordum gereksiz gibi diye bir sürü masal anlattı bana satçak ya 😁 tamam dedim alayım 🤷🏼♀️ gazı olunca yağ ile masaj çok iyi geliyo filan dedi almışken hepsini aldım
kadifemsii demirmommm ben öyle bir sıkıntı yaşamadım. Ama kızım 15 aylık artık bizim deterjanları kullanıp ekstra durulama yapıyorum . Yoksa lekelerle başa çıkamıyorum
Burcudag01 Deterjan uni baby sıvı sabun aldım şampuan sabun losyon farmasiden aldım bebek yağı ve pişik kremini de seba med tercih ettim pişik kremi bir de sudocrem var ☺️ Umarım bebeğimin cildi benim cildim gibi hassas olmaz ve rahat kullanım sağlarız
demirmommm Burcudag01 benim cildim pek hassas değildir çok nadir olur öyle şeyler umarım bebeğim bana çekmiştir ☺️Teşekkür ederim 🤗
demirmommm Calisananne25 iyi yapmışsınız en sonunda hepsini almak zorunda kalıcaz zaten ☺️benimde doğumum Aralık sonu şimdiden alıp hazırlamak istedim ağırlaşıyor insan