biranne_1 ben doğum eğitiminde öğrendim. Bir tencereye
4-5 kuru kayisi
Bı avuç kuru üzüm
3-4 hurma
Varsa kuru erik kuru incir
Çubuk tarçın atılıp üzerini geçecek kadar su eklenip kaynatılır sonrs icindd çubuk tarçın ya da çekirdekli erik varsa çıkarılıp blenderdab geçirilir. Bu karışım baya yoğun oluyor ister yoğun iç ister sulandırıp. Kayısı ve kuru meyveler sindirimi kolaylaştırır gazı çıkartır aynı zamanda süt yapar enerji verir. Ben doğuma 2 hafta kala yapıp içmeye başladım. Doğuma kadar sütüm bol olsun diye doğumdan hemen sonrs da sıvı alabilirsiniz dendiği anda bunu içtim..tavsiye ederim. Bunun haricinde yine klasik kayısı kompostosu da ise yarar