Mervekemal26 bnde 39 oldum.7 gün kaldı. Cnm doktoru. Kasımın 8 doğum olur dedi. Ama Şubat’ı 3 regli başlangıç günüm 10 Kasım’da doğum.gosdetiyo.baki. Nolcak. Seninde regli aynı hea? Ve çok merak ediyorum bakalım neler yasiycam. İnslh kolay doğum normal doğum olur. Sancım yok. Baş aşağı bebek ama kanaldami bilmiyom