Merve_0109 Seval-47 Evet canım ilk öyle oluyor sonra tekmeler havada uçuşuyor ben 34 haftalığım ve insana artık canımı yakamya başladı cimcime kızım 🤷😅❤️
Seval-47 Merve_0109 yaaa olsun valla herşeye değer evlatlar Allah size bağışlasın hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin canım inşallah 🥰☺️
AdenEva Seval-47 yok beni hiç arayan olmadı normalde 20. Haftada çağırıyorlarmış. Beni aramadılar ben 22 de kendim gittm
NedaFarah Kızlar bu tetanoz aşısı zorunlu mu? Ben 29. Haftadayım sağlık ocağına gitmem gerektiğini yeni öğrendim🙈yani o da zorunlu mu diye düşünüyordum. Nasıl olacak ki o zaman benim aşı zamanım çoktan geçmiş mi?
Gul27- Seval-47 evet o sekılde oluyor canım kuçuk kuçuk ilk başta oyle hıssedersın 😊ılerleyen zamanlarda daha netleşiyor tabı
Gul27- Seval-47 rica ederim canım asınıda kesınlıkle ıhmal etme onun uzerınede dus canım kadın dogum doktorunada sorabılırsın
Crnnn7 Küçükken köpek ısırınca olmuştum 🤧 hatırlamıyorum ama biraz sarsıyor diyorlar yan etkisi var mı 20’ye giricem sağlık ocağından arayıp duruyorlar gel diye iğneden de korkmam ama yan etkisi var mı kızlar? 😔